Blogger news

(Gambar) Spyshot Facelift Yamaha FZ150i di Malaysia.

Spyshot ini diambil oleh Tengku Suehighme di highway plus pada hari ahad yang lepas (28.July.2013). Dibawah saya letakkan sekali gambar baru FZ150i yangg di keluarkan di Indonesia baru-baru ini. Agak-agak bila dilancarkan dekat Malaysia??





This entry was posted in

8 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    bos, ada lg 1 gmbr dorg pkai r15 (fz fairing version kt india)..nape xupload? huhu pape hal pon sbg p'guna fz, geram jgk klu msuk kt malaysia moto br nih

  2. hahaaha nak upload ke Yamaha R15?? sebab ingat x masuk malaysia sebab tue xupload.. yg model nie comfirm masuk malaysia.. ;)

  3. MWRE says:

    Bro, klu bro dpt maklumat drp mana2 sumber, bro kena letak kredit kat diorg.

  4. Anonymous says:

    Mohd. Wahidi Rosni: Salam, actually aku yg amek n upload gambar tu. ada 4 keping semuanya yang aku amek n dah upload kat facebook fz150i crew dan forum www.malaysianbikers.com.my...so, no problem...as a biker, seronok dapat kongsi segala segala info berkaitan motorsikal with other bikers..slamat hari raya. =)

  5. Anonymous says:

    ada la, tuan blog ni ada mention nama aku kat atas tu.. =)

  6. Anonymous says:

    booo00 wahidi.. malu la tu..

  7. MWRE says:

    bro suehighme, ya mmg bro yg amek gambar tu sbb gua ada tulis kredit kat bro dlm laman gua. motomalaya.net. klu ada salah faham, gua minta maaf.

  8. maaf ea, saya baru lg menapak. nak memeriahkan blog permotoran dua roda jer. hehehe Selamat Hari Raya

Leave a Reply

    Total Pageviews

    Blogroll