Blogger news

(Gambar) Yang Pertama Benelli TNT600 DOWN di Malaysia!

Gambar ini dipercayai merupakan Model pertama Benelli TNT 600 pertama Malaysia yang jatuh. Sedih admin tengok gambar ni.. ape2 pon admin doakan semoga Rider cepat sembuh dari segala kecederaan. GWS








This entry was posted in

4 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Ialah. Kemalangan dan breakdown tetap berlaku. Baik ada nombor kawan yang ada lori ke 4x4 . Bagus lagi jadi ahli MOTOAID . Depa offer 24 jam towing moto. Hari tu baru aku dapat breakdown kat Jeli. Depa datang bawak lori tunda bawak aku dan awek ku ke Baling. Tak tahulah apa yang aku nak buat kalau tak ada kad keahlian. Tak kan nak biar awek tunggu aku tepi jalan jaga R6 aku?

  2. Anonymous says:

    ramai newbie mid class rider down..kbanyakan sebab kurang pngalaman ride moto upper than 250cc..tgok moto still sticker L,means blum ada lesen b full n mungkin previously ride b2..nasihat saya ride moto ikutlah peringkat...250 dlu baru 600..saya dulu pun ride gixxer 600 sblum lompat g r1..lain cc lain desupnye

  3. ramli says:

    Memang Motoaid Malaysia bagus. Semua member kelab kami simpan nombor Motoaid di dalam handphone. Ada yang jadi kad member Motoaid pun. Mereka menawarkan perkhidmatan satu semenanjung. Lagipun, semua driver lori Motoaid terlatih sungguhpun di kawasan pendalaman. Panel panel workshop pula merata . Dengar kata, mereka boleh bantu penunggang di Thailand jua.

  4. Anonymous says:

    Baru semalam kawan aku Aziz, di bawak Ducati 795. Bawak motor pulak jarang. Kena pulak breakdown kat Putrajaya. Kol kawan, kawan pun sibuk. Kol towing , katnya nak RM800 untuk hantar kat PJ. Mujurnya isterinya ada pulak beli membership Motoaid Malaysia. Lalu kawan kol dia, terus Motoaid hantar satu unit towing ke Putrajaya. Aku diberitahu kawan aku Aziz tidak pun bayar apa apa kerana sudah jadi ahli. Bila sampai, driver Motoaid terus tanya beberapa soalan, isi satu borang terus naik motor kedalam truck pakai pully. Bagus nampak. Tak tahu pun aku ada towing motor kat KL.

Leave a Reply

    Total Pageviews

    Blogroll